Skip to main content

Zapoznaj się z klauzulą informacyjną RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:

I. Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Firma PBN INVEST SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie (02-662) ul. Świeradowska 47.

Z administratorem danych osobowych w sprawie ochrony swoich danych osobowych można skontaktować się:

a) za pomocą poczty tradycyjnej na adres: 02-662 Warszawa, ul. Świeradowska 47

b) poprzez email: sekretariat@pbninvest.pl

II. Cele i podstawy przetwarzania

Państwa dane będziemy przetwarzać w celu:

  • wykonywania łączącej nas umowy, lub podjęcia działań na Państwa żądanie jeszcze przed zawarciem umowy (art. 6 ust 1 lit. b RODO),
  • wypełnienia obowiązków podatkowo-rozliczeniowych i księgowo-sprawozdawczych, gromadzenia danych pracowniczych w teczce osobowej (art. 6 ust. 1 lit. C RODO),
  • prowadzenia windykacji należnych nam roszczeń, co jest realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (art. 9 ust. 2 lit. f RODO),
  • realizacja naszego prawnie usprawiedliwionego celu, jakim może być obsługa korespondencji, tworzenia zestawień i statystyk, marketing naszych usług, przesyłania ofert, informacji handlowych i marketingu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  • rozpatrzenia Państwa aplikacji o pracę, lub jej przechowywania na Państwa życzenie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO)

III. Odbiorcy danych

Odbiorcą Państwa danych osobowych będą:

  • upoważnieni pracownicy oraz personel Firmy PBN INVEST SP. Z O.O.
  • nasi dostawcy oraz firmy współpracujące z nami czyli podmioty, z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi, (podmiotom odpowiedzialnym za: obsługę Klienta, rozpatrywanie reklamacji, działania marketingowe, sprzedaż usług, działania windykacyjne, spedycję),
  • podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym Urząd Skarbowy oraz organy administracji publicznej.

IV. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu, aż nie wycofają Państwo swojej zgody na ich przetwarzanie.
W zależności od łączącej nas relacji Państwa dane mogą być przechowywane, w takim zakresie w jakim jest to niezbędne dla realizacji celu, dla jakiego zostały zebrane
i tak, dla dokumentowania umów i zleceń przez 5 lat, dla danych pracowniczych 50 lat od ustania zatrudnienia, dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń będzie to okres do przedawnienia roszczeń (najczęściej 5 lat), gdy wystawiliśmy Państwu fakturę lub otrzymaliśmy ją od Państwa przez okres 5 lat licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym faktura została wystawiona.

V. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO, przysługuje Państwu prawo do:

  • dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych),

VI. Informacja o wymogu i dobrowolności podania danych osobowych

Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest dobrowolne.
W przypadku niepodania tych danych administrator może odmówić realizacji działań (wykonania umowy).